اخبار انجمن

آئین تجلیل از شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان و پیشکسوتان برگزار شد

تاریخ : 1396/10/05


بیست و نهمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی شب گذشته مورخ 3 دی ماه 96 با حضور تمام اعضای هیات مدیره در محل انجمن برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی مراسم تقدیر از شرکت های نمونه و پیشکسوتان با حضور مقامات دولتی و ریاست اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی ایران و مدیران شرکت های حمل ونقل بین المللی برگزارگردید .
همچنین در این مراسم علی رضا دشتانی ناظر گمرکات هرمزگان از چهار شرکت حمل ونقل بین المللی خراسانی و رئیس هیات مدیره انجمن خراسان رضوی نیز تقدیر کردند .
در ادامه جلسه در خصوص مشکلات گمرک شهید رجایی با ناظر گمرکات هرمزگان که مطرح شده بود نیز بحث و تبادل نظر شد از جمله پیشنهاد گردید با انجام مطالعه میدانی طرح انجام تصویر برداری الکترو نیکی بواسطه ایکس ری موجود در اسکله شهید رجایی قبل از اظهار کالا تحت عنوان انوانتر الکترونیکی که مغایرتی با قوانین جاری نخواهد داشت اعمال شود .
ضمنا با اجرای پیشنهاد فوق در صورتیکه در کالای انوانتر شده الکترونیکی کالایی مغایر با اسناد بالاخص پیش ساز های مواد مخدر که همواره و ناخواسته ضربه های مهلکی به شرکت های حمل ونقل وارد و پرونده ها ی کیفری و قضایی را ایجاد نموده است امیدواریم دیگر شاهد نباشیم .
درادامه مسائل جاری انجمن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .