اخبار انجمن

برگزرای جلسه مشترک با ولایت نیمروز

تاریخ : 1396/12/02

سی هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته مورخ 29 بهمن ماه سال جاری با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی انجمن به درخواست انجمن حمل ونقل ولایت نیمروز مبنی بر تشکیل جلسه ای مشترک با انجمن خراسان در خصوص مشکلات وموارد ایجاد شده برای شرکت های حمل ونقل بین المللی مقرر شد تا جلسه ای در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برای همفکری و حل مسائل برگزار گردد.

در ادامه جلسه طبق دعوت نامه ای که در رابطه با برگزاری ششمین اجلاس همکاری  حمل ونقل جاده ای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان که در تاریخ 5و 6 اسفند ماه سال جاری  در چابهار برگزار میگردد ،آقایان زمانیان و امتی به نمایندگی از انجمن خراسان در این اجلاس حضور خواهند یافت .

همچنین در ادامه جلسه با توجه به اینکه از سوی نهاد ریاست جمهوری برای حضور در جلسه ای با عنوان راه های جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر دعوت شده بود مقرر شد تا آقای عطایی در این جلسه که در روز 5 اسفند ماه صورت میگیرد حضور یابد .

در ادامه جلسه طبق روال ماهانه که مقرر شده بود کمیته مشترک فی مابین انجمن خراسان و کشتیرانی صورت گیرد این جلسه  هفته آینده در تهران برگزار میگردد که اعضا ی کمیته ی مذکور حضور خواهند یافت .

همچنین بر اساس پیگیری های صورت گرفته از سوی انجمن خراسان در مورد صورت جلسه مربوط به گردهمایی انجمن های حمل ونقل بین المللی ،انجمن ایران اقدام به طراحی سربرگی مشترک و تشکیل دبیر خانه مشترک  نموده است .

در ادامه مسائل جاری انجمن نیز مورد بررسی قرار گرفت .