اخبار انجمن

در جلسه فوق العاده هیات مدیر ه بررسی شد : نحوه بودجه بندی سال آینده و تراز مالی سال گذشته

تاریخ : 1397/02/06


اولین جلسه فوق العاده هیات مدیره انجمن در سال جدید با اهمیت مباحث مالی و تراز های مالی سال گذشته روز گذشته مورخ 5 اردیبهشت 97 با حضور تمامی اعضا ی هیات مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن در این جلسه ضمن بررسی مسائل مربوط به میزان بودجه و تراز ها ی مالی سال گذشته و مباحث مالیاتی به مسائل دیگری نیز پرداخته شد .
در ابتدای جلسه نامه ای ارسالی از استانداری مربوط به موافقتنامه پیشنهادی افغانها در خصوص همکاری های ترانزیتی سه جانبه فی مابین جمهوری اسلامی ایران ، افغانستان و ترکیه قرائت و مقرر شد که با توجه به فوریت این موافقتنامه و اهمیت آن برای ترانزیت کاران استانی و کشوری ،هیات مدیره با بررسی کامل و همه جانبه طی دو سه روز اینده نظرات . پیشنهادات خود را ارائه نمایند.
در ادامه احمد زمانیان یزدی رئیس هیات مدیره انجمن گزارشی از جلسه مربوط به طریقه تامین ارز در استانداری ارائه نمود و با توجه به وجود ابهاماتی در بخشنامه ارسالی به بانکها در خصوص میزان ارز رانندگان ترانزیتی ،مقرر شد تا در جلسه ای با مدیران بانکها به صورت دقیق و کارشناسی تمامی جوانب دوباره سنجیده و منعکس گردد .
همچنین در ادامه جلسه سید قاسم حسینی عضو هیات مدیره گزارشی از اولین نشست تشکل های حمل ونقلی استان در انجمن در رابطه با بخشتنامه محدودیت تناژ ارئه نمود که بر طبق این گزارش تمامی تشکل ها با عدم اعمال این بخشنامه موافق بوده و خواستار ملغی شدن آن تا شهریور ماه شدند ،تا فرصتی باشد تا راهکار مناسب را بررسی و به سازمان ارائه نمایند .
در ادامه جلسه با توجه به تماس تلفنی از وزارت راه و شهر سازی مربوط به اعزام احدی از اعضای هیات مدیره در سفر هفته اینده وزیر راه و شهر سازی به کشور ترکمنستان مربوط به مسائل حمل و نقلی فی مابین نیز مقرر شد یکی از اعضا در این سفر به عنوان نماینده بخش خصوصی در معیت وزیر راه حضور داشته باشد .
در ادامه نیز هیات مدیره به طور اختصاصی به بررسی مسائل مالی انجمن برای ارائه در مجمع عمومی عادی انجمن پرداختند .