اخبار انجمن

برگزرای بیست و هفتمین مجمع عمومی عادی انجمن

تاریخ : 1397/02/17


پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی روز گذشته مورخ 16 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور تمامی اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی بیست و هفتمین مجمع عمومی عادی انجمن شنبه 22 اردیبهشت ماه برگزار و برای انتخاب بازرسین رای گیری میشود .
در ابتدای جلسه به بررسی مسائل مالی جهت ارائه در مجمع عمومی عادی پرداخته و مستندات جهت رویت اعضای محترم در انجمن موجود می باشد تا متقاقاضیان با هماهنگی خزانه دار و بازرسین از دفاتر تراز مالی و بودجه بازدید نمایند .
در ادامه نامه ای ارسالی از دفتر ترانزیت مربوط به ابعاد و اوزان کامیون های باری که قصد تردد در کشور های چک و اتریش را دارن قرائت و مقرر شد تا نامه مربوط بخشنامه گردد .
همچنین در ادامه جلسه احمد زمانیان یزدی رئیس هیات مدیره انجمن که به عنوان نماینده انجمن درکارگروه کمیته لجستیک شرکت نموده بود گزارشی را در این خصوص ارائه نمود که بر این اساس در این جلسه به بررسی 66 مورد مشکلات ترانزیت که تا به اکنون این موارد به 77 مورد افزایش پیدا نموده که تنها 12 مرد آن تا کنون حل شده است که البته در این جلسه زمانیان مواردی را هم اعلام نمود که علی رغم این مورد در دسته موارد حل شده قرار گرفته ولی تا به اکنون در گمرکات مرزی استان خراسان حل نشده که این مورد مربوط به خروج موقت کامیون ها خارجی از گمرکات مرزها است که متاسفانه هنوز حل نشده است .
همچنین وی افزود مهندس تقی زاده معاونت حمل ونقل وزارت راه و شهر سازی در تیر ماه سال جاری شخصا به استان آمده واز مرز های استان بازدید خواهد نمود و همچنین با هیات مدیره انجمن و اعضا نیز جلسه خواهد گذاشت .
در ادامه جلسه ابراهیم عطایی دیگر عضو هیات مدیره که به عنوان نماینده انجمن به همراه وزیر راه و شهر سازی و معاونین آن به عنوان نماینده بخش خصوصی عازم ترکمنستان شده بود نیز گزارشی را از این سفر ارائه نمود .
بر طبق این گزارش کشور ترکمنستان با دیپلماسی و رایزنی به دنبال حذف مسیر ایران از جاده ابریشم است ک در این سفر که بندر ترکمن باشی با حداکثر امکانات به بهره برداری رسید و مورد تایید همسایگان قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که مسئولین دولتی ما بتوانند هر چه زود تر برای رفع این مشکل اندیشه ای کنند .
در ادامه مسائل جاری انجمن نیز مورد بررسی قرار گرفت .