اخبار انجمن

کنگره جهانی ایرو با حضور 77 نماینده به پایان رسید

تاریخ : 1397/08/21


سی و دومین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 20 آبان ماه 97 با حضور تمامی اعضا و بازرسین درمحل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن کنگره جهانی ایرو در مسقط – عمان با صدور بیانیه مشترک که توسط نمایندگان 77 کشور جهان به امضا رسید به کار خود پایان داد .
در ابتدای جلسه دو تن از اعضای هیئت مدیره که درکنکره جهانی ایرو شرکت داشتند به بیان توضیحات در خصوص این کنگره پرداختند و اعلام نمودند که ایران با هیئتی متشکل از مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی در این اجلاس حضور داشته است ودر موض.عات مختلف جلسات متعددی گذاشته شده است ودرآخر بیانیه تنظیم شده است . طبق اعلام مسئولین کنگره بعدی ایرو دوسال آینده در کشور هلند – آمستردام برگزار خواهد شد .
در ادامه نامه اتاق بازرگانی خراسان رضوی مبنی بر برگزاری همایش ملی توسعه پایدار با رویکرو بهبود محیط کسب کار قرائت و مقرر شد به شرکت ها بخشنامه شود تا متقاضیان شرکت در همایش اقدام به ثبت نام نمایند .
همچنین در ادامه جلسه نامه کمیته سوخت انجمن درمورد هزینه دریافتی به عنوان کمسیون راهنامه قرائت و مقرر شد تا به شرکت ها اطلاع رسانی شود .
در قسمت پایانی جلسه اعضای محترم کمیته حل اختلاف و داوری انجمن در جلسه هیئت مدیره حضور پیدا کرده تا درخصوص برخی موضوعات با هیئت مدیره بحث و تبادل نظر کنند .
همچنین مسائل مالی و بیمه انجمن نیز مورد بررسی قرار گرفت .