اخبار انجمن

توقف غیر ضروری در محوطه گمرک لطف آباد ممنوع شد

تاریخ : 1397/10/10


سی و نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 9 دی ماه 97 با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی، با توجه به توقف های غیر ضروری در محوطه گمرک لطف آباد انجمن از شرکت ها تقاضا کرد تا هرچه سریع تراقدام به خروج ناوگان متوقف شده در محوطه گمرک لطف آباد کنند.
در ابتدای جلسه نامه ارسالی از مدیر کل گمرک لطف آباد مبنی بر توقف غیر ضروری ناوگان بعضا ایرانی در محوطه گمرک قرائت و مقرر شد تا انجمن طی بخشنامه ای به شرکت ها خواستار خروج ناوگان متوقف شده در محوطه گمرک شود.
د رادامه نامه ی ارسال شده از اتاق بازرگانی در خصوص دعوت از هیئت مدیره و اعضا برای شرکت در همایش ملی مدیریت آب در شرق کشور قرائت و مقرر شد تا هیئت مدیره در صورت امکان در همایش حاضر شوند .
همچنین در ادامه جلسه نامه ای از اتاق بازرگانی با عنوان درخواست دارایی از انجمن برای اعلام تعداد بارنامه های بین المللی قرائت و مقرر شد تا نوع بارنامه درخواستی از سوی دارایی مشخص شود .
د رادامه جلسه ابراهیم عطایی گزارشی از مشکلات پایانه مرزی نیمروز و مشکل کمبود تانکر بیان نمود و خواستار حل این موضوع با رایزنی و آمار شد .
درپایان هیئت مدیره در مورد مسائل مالیاتی به بحث و تبادل نظر پرداختند .