خبر عمومی

زیان رانندگان از اقدام عجیب پایانه بار بندرعباس

تاریخ : 1398/01/27


اقدام بدون اطلاع پایانه قدیم بار بندرعباس رانندگان کامیون را دچار سردرگمی کرده است.

زیان رانندگان از اقدام عجیب پایانه بار بندرعباس
تین‌نیوز |
یکی از رانندگان کامیون متقاضی حمل‌بار در پایانه قدیم بندرعباس از معطلی حدود صد کامیون در این پایانه به منظور ثبت‌نام برای دریافت نوبت بارگیری خبر داد و بروز این مشکل را ناشی از عدم اطلاع‌رسانی در جابه‌جایی حمل بار برای گروهی از کامیون‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این راننده کامیون با اشاره به اینکه، بسیاری از رانندگان پیش از آغاز سال نو، مبلغ ورودی خود را به حساب پایانه قدیم که کاملاً دولتی اداره می‌شود واریز کرده‌اند، افزود: چنان‌چه هریک از رانندگان حاضر در پایانه که در انتظار ثبت‌نام جدید هستند مبلغ 50 هزار تومان به حساب این مرکز واریز کرده باشند عدد بزرگی نصیب پایانه خواهد شد زیرا این مبلغ به رانندگان بازگردانده نمی‌شود.

وی افزود: پیش از شروع سال جدید مبلغ 50 هزار تومان پول پارکینگ پرداخت کرده‌ام که به دلیلی که در بالا به آن اشاره شد. پایانه از عودت آن به بنده خودداری می‌کند. لذا بار دیگر برای حضور در پارکینگ جدید باید مبلغی را که هنوز میزان آن اعلام نشده را به حساب پایانه بارگیری جدید واریز کنیم تا موفق به بارگیری شویم.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه پرداخت‌ها از طریق پیامک صورت گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر تعداد زیادی از رانندگان کامیون برای ثبت درخواست برای حضور در پایانه جدید در انتظار نوبت هستند. بسیاری از رانندگان از شب گذشته اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که تا به این ساعت موفق به ثبت درخواست خود نشده‌اند و برخی نیز پس از ناامید شدن از خواسته خود صرف نظر کرده و می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه از نخستین روزهای سال 98 این مشکل در پایانه بار بندرعباس وجود دارد، یادآور شد: پایانه قدیم در توجیه عمل خود از ورود کمپرسی‌ها و کامیون‌های لبه‌‍دار جلوگیری می‌کند. تاکید نیز بر این است که باید ثبت‌نام جدید به این منظور صورت بگیرد.

راننده کامیون معطل مانده در پایانه بار بندرعباس به ازدحام رانندگان و ایجاد صف‌های طولانی، گفت: خوشبختانه همکاران برای جلوگیری از تضییع حق یکدیگر اقدام به درج اسامی در برگه‌هایی کرده‌اند که به ترتیب اسامی کار ثبت درخواست آنها انجام می‌شود.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: پایانه قدیم بار بندرعباس جلوگیری از ورود کمپرسی‌ها به این پایانه را بدون اطلاع قبلی به اجرا گذاشتند که مشکلات زیادی را برای کامیونداران به همراه داشت

منبع : خبر گزاری تین نیوز 26 فروردین 98