اخبار انجمن

انجمن در آزمون تصمیم گیری

تاریخ : 1398/02/03


دومین جلسه هیئت مدیره انجمن روز گذشته به تاریخ 2 اردیبهشت 98 با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن در این جلسه هیئت مدیره میزبان رئیس اداره ترانزیت و کارشناس آن اداره جهت بررسی مشکل کپسول حمل گاز به افغانستان از مسیر مرز میلک بود.
درابتدای جلسه نامه ارسالی از انجمن کشتیرانی مبنی بر برگزاری دوره های آموزشی کشتیرانی و سازمان بنادر قرائت و مقرر شد در اسرع وقت مقدمات برگزاری کلاس و تدوین برنامه آموزشی آن مشخص گردد .
در ادامه نامه ارسالی ازسرکنسول جمهوری اسلامی ایران در قندهار در خصوص ارسال دومین بار صادراتی افغانستان از مسیر ترانزیتی بندر چابهار قرائت و به جهت پیگیری رفع مشکلات موجود دراین مسیر از جمله قیمت سوخت ،هزینه رود پاس ،کمبود امکانات بندری در چابهار و ساخت پل دوم مرز میلک برای حل مشکل ترافیکی انجمن مطلع شد .
همچنین در ادامه جلسه صورت جلسه ارسالی مربوط به هم اندیشی مشکلات مربوط به حمل ونقل بین المللی که از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای فرستاده شده بود قرائت شد و در خصوص اهم موضوعات با رئیس اداره ترانزیت که به صورت حضوری در جلسه حاضر شدند بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد به منظور هرچه سریع تر حل شدن مشکل کپسول برای حمل گاز و مشخص شدن میزان عرضه و تقاضا دراین خصوص پس از کسب آمار و اطلاعات، تصمیم نهایی با توجه به منافع ملی کشور گرفته شود .
د رادامه با توجه به مشخص شدن زمان مجمع عمومی عادی در تاریخ 29 اردیبهشت از تمام متقاضیان کاندید شدن برای بازرسین خواهشمندیم هر چه سریع تر نامه معرفی را به دبیر خانه انجمن ارسال نمایند .