خبر عمومی

رئیس جدید بندر فریدونکنار معرفی شد/ نظارت بر عملکرد بخش خصوصی مهمترین اولویت بندر فریدونکنار است

تاریخ : 1395/06/24

رئیس جدید بندر فریدونکنار معرفی شد/ نظارت بر عملکرد بخش خصوصی مهمترین اولویت بندر فریدونکنار است
مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، اجرای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و نظارت بر عملکرد بخش خصوصی را مهمترین اولویت مسئولان و کارکنان بندر فریدونکنار عنوان کرد .

به گزارش پایگاه خبری، سیاوش رضوانی روز سه شنبه ٢٣ شهریور ماه در مراسم معارفه رئیس جدید بندر فریدونکنار افزود: لازمه فعالتر شدن بندر فریدونکنار،تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز تخلیه و بارگیری کالا و لایروبی حوضچه و کانال دسترسی توسط بخش خصوصی است .

‌ رضوانی با اشاره به لزوم فعالترشدن بخش خصوصی برای ورود به بازار کسب و کار ابراز امیدواری کرد با حمایت های همه جانبه مسؤلان شهرستانی، شاهد رونق هرچه بیشتر بندر فریدونکنار باشیم .

‌حسین منفردی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری بخش خصوصی و مسؤلان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران شاهد تحول جدی در فعالیت های بندر فریدونکنار باشیم .

‌ ولی اله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به روند ساخت بندر فریدونکنار خاطر نشان کرد: از مسؤلان سازمان بنادر و دریانوردی انتظار داریم بندر فریدونکنار پایلوت بخش خصوصی باشد و منافع و عایدات آن نصیب مردم شریف منطقه شود .

‌ وی با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت های بندر فریدونکنار تصریح کرد: همه مسؤلان بایستی دست به دست هم بدهند تا زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این بندر فراهم گردد .

سید جواد اوصیا رئیس جدید اداره بندر فریدونکنار طی سخنانی اظهار داشت: رونق و توسعه بندر فریدونکنار در گروه تعامل و همکاری کلیه مسؤلان و سازمان های مرتبط است .

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی با اهداء احکام جداگانه، سید جواد اوصیا به عنوان رئیس جدید بندر فریدونکنار معرفی شد و از زحمات نظام اسحاقی رئیس پیشین این بندر قدردانی به عمل آمد .

وزارت راه و شهر سازی

24شهریور1395