اخبار انجمن

انجمن شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی میزبان هیات مدیره انجمن صنفی ناوگان بین المللی

تاریخ : 1395/09/22


سی و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی در سال جاری با حضور اکثریت اعضاء شب گذشته 21 آذر ماه در محل انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، اعضای هیات مدیره انجمن صنفی ناوگان بین المللی خراسان رضوی مهمان این نشست بودند و آخرین مسایل و مشکلات حرفه ای و صنفی رانندگان و شرکتهای حمل و نقل بین المللی بررسی و در خصوص حل آنان تبادل نظر شد.
تعیین یک قرارداد مشخص و نمونه بین رانندگان و شرکتهای حمل و نقل و تلاش برای بررسی و حل مشکلات صنفی از طریق تداوم جلسات از جمله مهمترین موضوعات مطروحه در این جلسه مشترک و دوستانه بود.
در ادامه جلسه نقطه نظرات هیات مدیره در خصوص راه اندازی و دعوت از برخی افراد ذی صلاح جهت بخش حقوقی انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت
در ادامه نیز بررسی آخرین برنامه های انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی برای هفته ملی حمل و نقل و شرکت در نمایشگاه بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین پیرو حضور استاندار به همراه هیئت همراه و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در هرات صورتجلسه ای توافقات فی مابین مطرح ، و موارد مورد نظر در خصوص حمل و نقل بررسی شد .