اخبار انجمن

مشکلات ترانزیتی میلک فعلا مرتفع شد

تاریخ : 1398/04/03


دهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی روز گذشته به تاریخ 2 تیر ماه 98 با حضور تمامی اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن حضور به موقع هیئت اعزامی از طرف انجمن خراسان به پایانه مرزی میلک باعث روان سازی ترانزیت و مرتفع شدن بیشتر مشکلات شد .
در ابتدای جلسه ابراهیم عطایی یکی از اعضای هیئت مدیره گزارشی مفصل از اقدامات صورت گرفته در سفر به زاهدان و جلسات گذاشته شده با مسئولان و انجمن سیستان و بلوچستان ارائه داد و گفت :تعامل مناسب انجمن خراسان با مسئولین دولتی و بخش خصوصی سیستان بلوچستان و انجمن ولایت نیمروز با عث روان شدن ترانزیت در این مرز شد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد .
درادامه پیرواطلاع رسانی قبلی مبنی بر برگزاری اجلاس حمل وقلی بین ایران و قرقیزستان در تاریخ4و5 تیر ماه از طرف وزارت خارجه جلسه مذکور فعلا تا اطلاع ثانوی لغو گردید .
همچنین در ادامه جلسه نامه ای از دبیر خانه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نامه ای مبنی برارائه فهرست ظرفیت ها، توانمندیها، نیازمندیها و انتظارات موجود از دستگاه دیپاماسی قرائت ومقرر شد روابط عمومی موارد درخواستی را جمع آوری و به دبیر خانه ارسال شود .
د رادامه در خصوص موضوع میزگرد مربوط به مالیات بحث و بررسی لازم صورت گرفت .
همچنین در این جلسه موضوعات مربوط به امور مالیاتی نیز مورد بررسی قرار گرفت .