اخبار انجمن

تغییر دیدگاه هیئت های حل اختلاف مالیاتی سرآمد نشست خبری است

تاریخ : 1398/04/24


سیزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی روز گذشته به تاریخ 23 تیر ماه 98 با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی رسانه ای شدن موضوع مشکلات مالیاتی موجب شدتا دیدگاه و نظر هیئت های حل اختلاف مالیاتی تغییر کند و انجمن همچنان پیگیر این مسئله تا تفهیم کامل این معافیت ها برای ممیزین مالیاتی خواهد بود .
در ابتدای جلسه سید قاسم حسینی گزارشی کامل از حضور در اجلاس ایران -قرقیزستان در تهران ارائه داد و مواردی که مصوب و در تفاهم نامه به امضا دو طرف رسید را مطرح نمود و اعلام کرد خوش بختانه نگاه دولتی های نسبت به انجمن خراسان به عنوان یه صنف قدرت مند با نظرات کارشناسی باعث شده بود که مدیران دولتی برای هر موضوعی نظر انجمن خراسان را جویا شوند .
در ادامه نامه ارسالی از انجمن کشتیرانی مبنی بر حضور در نشستی با موضوع تعرفه هزینه های مالی برگشت کانتیر قرائت ومقرر شد یکی از اعضای هیئت مدیره در جلسه حاضر شود .
در ادامه نامه ارسالی از امور کارنه تیر اتاق مبنی بر تغییرفرمت پلاک های ترانزیتی قرائت و مقرر شد انجمن ضمن بخشنامه به شرکت ها مراتب اعتراض خود را به جهت هزینه بردار بودن این جابه جایی برای رانندگان را اعلام نماید .
همچنین درادامه جلسه نامه ای از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به اعتراض انجمن خراسان برای حذف یا کاهش ورود موقت کامیون های افغانی نیز قرائت شد بر طبق این نامه، سازمان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که متاسفانه به دلیل کم شدن بار ترانزیتی کامیون های ورود موقت افغانی اغلب بدون بار بوده و باعث ازدحام و شلوغی مرز میلک گردید ه است . لذا در صورتی که انجمن خراسان با اخذ تعهد از شرکت های حمل ونقل فعال در آن مسیر برای افزایش محمولات ترانزیتی و رعایت سایر موارد حرفه ای از سوی شرکت ها بخشنامه حذف یا کاهش ورود موقت ملغی میگردد و ورود موقت به حالت قبلی برمیگردد و در غیر این صورت حذف یا کاهش ورود موقت اجرا میگردد .