اخبار انجمن

گمرک همچنان درمسیر تعامل با بخش خصوصی

تاریخ : 1398/09/04


بیست و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 3 آذر ماه 98 با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزار روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی با توجه به نشست مشترک با مدیر کل دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک ایران در هفته گذشته روز گذشته جلسه ای با رویکرد ایجاد شاخص های همراهی برای شرکت های خوش نام با هدف پالایش قوانین و مقررات و در تهران برگزار شد که احمد زمانیا ن به عنوان نماینده انجمن در این جلسه شرکت نمود و بر اساس این جلسه گمرک ایران با رویکردی مثبت منتظر ارسال نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی جهت اصلاح قوانین و مقررات خواهد بود .
در ابتدا نامه ارسالی از دفتر ترانزیت سازمان راهداری مبنی بر حضور در جلسه برگزاری پنجمین اجلاس راه گذر کتای و چهارمین اجلاس راه گذر اتای در تاریخ 25 و 26 نوامبر در تهران قرائت شدو با توجه به اینکه دعوت نامه این جلسه با تاخیر ارسال شده بود انجمن نماینده ای به این اجلاس نفرستاد .
در ادامه قاسم حسینی نیز که در جلسه هفته گذشته مرکز تدوین مقررات در خصوص هزینه دیرکرد کانتینردر تهران حضور پیدا کرده بود گزارشی کامل ارائه نمود .
همچنین در این جلسه مسائل جاری انجمن نیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.