خبر عمومی

عدم استیضاح وزیر راه در جهت نيل به اهداف والای جمهوری اسلامی ايران است

تاریخ : 1395/11/30

عدم استیضاح وزیر راه در جهت نيل به اهداف والای جمهوری اسلامی ايران است
انجمن خدمات حمل ونقل و لجستيك با صدور بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس خواستار عدم استیضاح وزیر راه و شهرسازی شدند و اعلام کردند: جهت نيل به اهداف والاي جمهوري اسلامي ايران و اهداف تعيين شده در چارچوب سياست‌هاي اقتصادي مقاومتي توسط مقام معظم رهبري و فارغ از هرگونه سليقه و گرايش، ضمن تشكر از افكار مديرانه و اقدامات ارزشمند و جاودانه تيم‌ مديريتي وزارت راه و شهرسازي حمايت خود را از وزير محترم راه و معاونين پرتلاش ايشان در اين وزارت‌خانه مهم اعلام می‌داريم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نامه انجمن خدمات حمل ونقل و لجستيك آمده است: در جهان امروز، بخش حمل ونقل از جمله بخش‌هاي زيربنائي اقتصاد هر جامعه است كه علاوه بر تحت تاثير قرار دادن فرآيند توسعه اقتصادي، خود نيز در جريان توسعه دچار تغيير و تحول مي‌شود.

حمل ونقل، با ايفاي نقش رابط ميان بازار مصرف، به مثابه پايه هاي پلي است كه بخش‌هاي مختلف جوامع با عبور از روي آن، به سمت توسعه پايدار حركت مي‌كنند. حمل ونقل در جمهوري اسلامي ايران، دوراني پرفراز و نشيب را پشت سرگذاشته كه ويژگي اصلي آن تلاش براي دستيابي به جايگاهي والاتر و فردايي بهتر است. وزارت راه و شهرسازي در ساليان اخير با حضور جناب آقاي دكتر عباس آخوندي با شناسائي و دعوت از افراد متعهد و متخصص و گماردن آن‌ها در سمت‌هاي حساس مديريتي در سازمان‌هاي تخصصي دريايي، ريلي، جاده‌اي، هوايي، شهرسازي و شركت‌هاي متعدد عزم سازماني را ايجاد كردند تا برای توسعه حوزه ماموريت و مسئوليت‌شان و جبران عقب‌ افتادگي‌هاي اين وزارت‌خانه پر مسئوليت و بزرگ و براي به روز كردن و كارآمد ساختن حوزه‌هاي بندري و دريايي، ريلي، جاده‌اي، هوايي، شهرسازي و مسكن و در مسير تحقق پيشرفت كشور، از سرمايه عظيم اجتماعي جامعه استفاده بهينه و شايسته نمايند.

اعتماد راسخ داريم كه در اين برهه زماني پس از برجام و با حضور فعال ۱۸ خط كشتيراني بزرگ دنيا در بنادر ايران علي‌الخصوص بندر شهيد رجايي، حضور سرمايه‌گذاران خارجي جهت سرمايه‌گذاري در بنادر (حضور سرمايه‌گذار خارجي در بنادر چابهار و بندر شهيد رجايي)، راه‌ها، ريل و بخش هوايي كشور هرگونه تغيير و تحولي در وزارت‌خانه مهم و زيربنائي كشور باعث توقف پروژه‌هاي مهم و راهگشاي كشور و خسران جبران‌ناپذيري به بدنه وزارت راه و شهرسازي و سرمايه‌هاي زيربنائي كشور خواهد بود. جهت نيل به اهداف والاي جمهوري اسلامي ايران و اهداف تعيين شده در چارچوب سياست‌هاي اقتصادي مقاومتي توسط مقام معظم رهبري و فارغ از هرگونه سليقه و گرايش، ضمن تشكر از افكار مديرانه و اقدامات ارزشمند و جاودانه تيم‌ مديريتي وزارت راه و شهرسازي حمايت خود را از وزير محترم راه و معاونين پرتلاش ايشان در اين وزارت‌خانه مهم اعلام مي‌داريم.

انجمن پايانه‌داران بنادر ايران

انجمن صنعت بانكرينگ ايران

انجمن شركت‌هاي هواپيمايي ايران

انجمن كشتيراني و خدمات وابسته

اتحاديه كارگزارن گمركي بندرعباس

انجمن شركت‌هاي حمل ونقل بين‌المللي اردبيل

انجمن صنفي شركت‌هاي حمل ونقل سنگين (بوژي داران)

كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي حمل ونقل مسافر كشور

انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوائي و جهانگردي ايران

انجمن صنفي شركت‌هاي حمل ونقل ريلي و خدمات وابسته

مجمع ايران براي فردا-توليد، صادرات

پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی 

30 بهمن 1395