اخبار انجمن

برگزاری با شکوه نخستین همایش ملی ترانزیت و حمل ونقل بین المللی در مسیر توسعه اقتصادی

تاریخ : 1398/10/02

سی امین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسا ن رضوی شب گذشته به تاریخ 1 آذر ماه 98 با حضور حداکثر هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی با همت و تلاش اعضای انجمن خراسان بار دیگر برگ زرینی بر دفتر انجمن خراسان افزودیم و صدای رسای ترانزیت را به گوش مسئولین در کشور رساندیم .
در ابتدای جلسه احمد زمانیان یزدی با تشکر از برگزاری این همایش و تقدیر از مسئولین و مهمانان برای حضور و همراهی در مراسم عنوان کرد: برگزاری اولین همایش ملی ترانزیت شروع راه پر پیچ و خمی برای ماست تا بتوانیم باعث رشد و شکوفایی شایسته این صنعت شویم . معتقدیم با توکل به خدا و همکاری بخش دولتی و خصوصی ترانزیت را احیا خواهیم کرد و به چشم انداز ترانزیت در برنامه ششم توسعه خواهیم رسید .
درادامه اعضای هیئت مدیره نیز با ابراز رضایت از برگزاری این همایش مراتب قدر دانی خود را اعلام کردند .
همچنین در ادامه جلسه نامه ارسالی از دفتر ترانزیت سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای مربوط به گزارش امتناع بانک های خارجی از ارائه خدمات بانکی به استناد تحریم های آمریکا قرائت و مقرر شد به کلیه شرکت ها ارسال شود .
همچنین در ادامه در خصوص فعالیت های لازم برای بعد از همایش از جمله مستند سازی و چاپ کتاب همایش نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .