خبر عمومی

هشدار در مورد اعزام کامیون به مرز میرجاوه

تاریخ : 1399/02/31


مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرده است از اعزام کامیون بدون هماهنگی و اطلاع از مرز خودداری شود.

اگرچه مجوز تردد محدود ناوگان باری متوقف در مرز میرجاوه از روز 24 اردیبهشت توسط پاکستان ارایه شده است اما درعین حال مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرده است از اعزام کامیون بدون هماهنگی و اطلاع از مرز خودداری شود.

به گزارش تین نیوز، چند روز پیش، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از صدور مجوز تردد محدود 600 دستگاه ناوگان باری متوقف در مرز میرجاوه خبر داد.

آن‌چنان که روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از قول وی اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده توسط استانداری سیستان و بلوچستان، این اداره کل، اداره کل گمرکات استان و سایر دستگاه‌های متولی و رایزنی‌های به عمل آمده توسط وزارت امور خارجه، کشور پاکستان از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه مجوز ورود محدود ناوگان به خاک خود را از طریق مرز میرجاوه صادر کرد.

به گزارش تین نیوز، در عین حال غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تاریخ 24 اردیبهشت در نامه‌ای به مدیران کل استانی این سازمان خاطرنشان کرد: با توجه به ازدحام ناوگان در مرز میرجاوه و ایجاد صف طولانی و مدت خواب کامیون، خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان اطلاع‌رسانی شود تا از اعزام کامیون بدون هماهنگی و اطلاع از ظرفیت به مرز میرجاوه تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند.

منبع: تین نیوز 31 اردیبهشت 99