اخبار انجمن

تاییدیه اعتبار نامه اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی

تاریخ : 1396/04/04


یازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بین المللی در سال جاری ،شب گذشته سوم تیر ماه در محل انجمن با حضور همه یاعضا و بازرسان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی در این جلسه که با تنفیذ و تاییید رسمی اعتبار نامه های اعضای هیات مدیره جدید همراه بود نتیجه درج اگهی روزنامه رسمی ارائه شد .
در این جلسه ، از مدیران گمرکی خراسان رضوی جهت اقدام به موقع و سریع برای حل مشکلات پایانه مرزی دوغارون و تلاش برای صفهای طولانی انتظار ناوگان حمل ونقل تقدیر شد .
همچنین پیشنهاد شد با توجه به وجود مشکلات شرکتهای حمل ونقل بین المللی در گمرکات دوغارون و بندر عباس ، نماینده ای دائم در این شهرها از طرف انجمن مستقر و تعیین گردد .
همینطور نامه ی وزارت امور خارجه کشورمان به دولت افغانستان در خصوص ضرورت حل مشکلات پایانه اسلام قلعه قرائت شد . در این نامه تاکید شده است تا امکانات پایانه اسلام قلعه مانند باسکول مرتفع گردد و طرف افغانی هم نسبت به رفع مواردی از این دست قول مساعد داده است .
در ادامه جلسه از مدیریت اجرایی فوتسال جام رمضان انجمن تقدیر و تشکر شد .
همچنین در این جلسه گزارش یکی از اعضای هیات مدیره درباره ی نشست راهکار های اجرائی مبارزه با قاچاق کالا قرائت و به سمع ونظر سایر اعضا رسید .