اخبار انجمن

انتشار اولین پیش شماره نشریه ترابرد

تاریخ : 1396/06/14

امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایرعلوم قرن حاضر است.
سازمان هایی که خلاقیت و نوآوری یکی از فاکتورهای مهم و درخور توجه در کارشان محسوب می شود هیچگاه به گذشته رضایت نداده و همواره با بهره گیری از ساز و کارهای خلاقانه ، تغییر در نگرش و رفتار را سرلوحه امور خویش می دانند. آنان به ایده های نو احترام می گذارند و با رغبت و حساسیت آنها را دنبال می نمایند.
یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان می باشد و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد. اصولاً نوآوری در کارها و برنامه های روابط عمومی فعال یکی از مؤلفه های اصلی به شمار می رود. با جهانی که هر لحظه در حال تغییر است روابط عمومی ها ناچارند به سمت ایده های نو گام بردارند.

انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی سرشار از پتانسیلهای ارتباطی و اجرایی است.نقش بی بدیل حمل و نقل بین المللی ایجاب میکند تا متولیان این صنف بیش از پیش تقویت و حمایت شوند.
انتشار دوماهنامه "ترابرد" یکی از روشهای خلاقانه انعکاس نظرات و دیدگاههای صنفی حرفه ای است.
ضمن ابراز امیدواری برای تقویت و توفیق این نشریه در دستیابی به خواسته های صنفی و ملی، بی صبرانه منتظر پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده و شایسته شما مخاطبان گرامی و متخصصان حمل و نقل هستیم