اخبار انجمن

تشکیل کارگروه ،جهت برگزاری جشن روز ملی صنعت حمل ونقل بین المللی

تاریخ : 1396/07/24


اولین جلسه کارگروه مربوط به مراسم روز ملی صنعت حمل ونقل بین المللی شب گذشته مورخ 23 مهر ماه سال جاری با حضور اعضای هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی ،دوتن از پیشکسوتان فعال در حوزه حمل ونقل بین المللی ورئسای کمیته های انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی هیات مدیره انجمن با هدف هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم و تایید نظر اکثریت اعضای انجمن ،اقدام به تشکیل این کارگروه نموده است تا با استفاده ازهمفکری و مشارکت اعضا بتوانند معیارهای مشخصی جهت انتخاب شرکت نمونه تعیین نمایند.
در ابتدای جلسه اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه برگزاری ،زمان برگزاری ،چگونگی انتخاب شرکت نمونه ، مکان برگزاری و غیره پرداختند ،که با توجه به اهمیت موضوع مقرر گردید این کارگروه در چند جلسه برگزار و به موضوعات مطروحه به صورت تخصصی پرداخته شود .
در ادامه جلسه نیز در مورد مدعوین در جلسه مقرر گردید که ضمن دعوت از شرکت های حمل ونقل بین المللی از مسئولین بخش خصوصی در حوزه حمل ونقل بین المللی و همچنین مسئولین دولتی دعوت به عمل آید .
از جمله مباحثی که در این جلسه به نتیجه رسید در خصوص عدم نیاز به تفکیک موضوعی برای انتخاب شرکت های نمونه بود و تقدیر از شرکت های عضو انجمن در الویت برای تقدیر می باشد .
همچنین در ادامه مقرر گردید در جلسه بعدی در خصوص تعداد انتخاب شوندگان جهت تقدیر ،زمان برگزاری مراسم ، مکان برگزاری مراسم با توجه به تعداد مدعوین و همچنین معیاری برای تشخیص شرکت های نمونه مورد بررسی قرار گیرد .
لازم به توضیح است در این جلسه پیشنهاد گردید تا از بین اعضای کارگروه مربوطه ، کمیته ای برای تعیین معیارتشخیص شرکت نمونه و همچنین کمیته ای در رابطه با نحوه برگزاری تشکیل گردد .