اخبار انجمن

آخرین جلسه 99 برگزار شد

تاریخ : 1399/12/25


آخرین جلسه هیئت مدیره و چهل و هشتمین جلسه درسال 99 با حضور حداکثر اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد.
به گزراش روابط عمومی، هیئت مدیره انجمن در آخرین جلسه ضمن مرور مسائل و پیگیری های انجام شده در سالی که گذشت به بررسی مسائل جاری و مالی انجمن پرداختند .
همچنین در این جلسه هیئت مدیر انجمن آروزی سالی خوش و پربرکت همراه با سلامتی و نیک روزی برای تمام اعضای محترم و فعالین صنف بزرگ حمل ونقل بین المللی نمودند و ابراز امیدواری کردند در سال آینده شاهد بهبود شرایط کسب و کار و افزایش ظرفیت ترانزیت در کشور باشیم.
در ادامه احمد زمانیان با اشاره به مشکلات ایجاد شده در سال جاری گفت: در سال 99 پاندمی کرونا ،معطلی کامیون ها در مرز ها ،بسته شدن مسیر ترکمنستان تقریبا تا نیمه سال ، انفجارکامیون ها در گمرک اسلام قلعه و مشکلات عدیده ی دیگراز جمله دلایل کم شدن حجم کالای ترانزیت از مسیر ایران بود و تا حدودی باعث تغییر مسیر ترانزیت شد. البته انجمن صنفی حمل و نقل بین المللی خراسان بدون تعطیلی همواره با پیگیری و جلسات بسیار با مسئولین خواستار رفع مشکلات بوده و هست و امیدواریم در سال آینده شاهد هیچکدام از مشکلات نباشیم، چرا که موقعیت ترانزیت در کشور ایران موقعیتی ارزشمند و بلا وصف است که می توان با برنامه ریزی به موقع موقعیت های از دست رفته را دوباره به مسیر اقتصاد برگردانیم.