اخبار انجمن

فردا عازم دوغارونیم

تاریخ : 1400/04/13


چهاردهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی امروز صبح به تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور حداکثر اعضای هیئت مدیره مدیره برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن، اعضای هیئت مدیره در هفته ی پرکار تیر ماه جهت بازدید از وضعیت مرز دوغارون ، بررسی مشکلات و تهیه مستند تلویزیونی فردا عازم دوغارون می شوند.
در ابتدای جلسه احمد زمانیان یزدی خبر خوشی در خصوص کمیسیون ماده ۱۰ داد که بر طبق این خبر با موافقت ریاست محترم اتاق بازرگانی وصنایع و معادن ایران مقرر گردید از این پس نماینده اتاق در کمیسیون ماده ۱۰ برای شرکت های خراسانی نماینده انجمن معرفی گردد. همچنین نماینده مذکور در کمیسیون دارای حق رای می باشد .
در ادامه انجمن میزبان مسعود پلمه، دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بود و در خصوص مشکلات فی ما بین کشتیرانی ها و شرکت های حمل و نقل بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید تعامل بین دو انجمن همچون گذشته استمرار داشته باشد.
همچنین در ادامه نامه ارسالی از دفتر ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده ای با موضوع برگزاری دومین جلسه کمیته راهبردی حمل و نقل بین المللی در سازمان راهداری به تاریخ فردا ۱۴ تیر ماه در تهران قرائت و مقرر شد احدی از هیئت مدیره در این جلسه شرکت کند.
در ادامه نامه دعوت مربوط به کمیسیون فرعی شورای عالی هماهنگی ترابری با موضوع بهره برداری از آیین نامه کانتینری که سه شنبه همین هفته به طور مجازی برگزار می شود نیز قرائت گردید.
در پایان نامه ارسالی از یکی شرکت ها در خصوص ادعای پایانه بندر عباس نسبت به تعدادی از شرکت ها جهت پرداخت مبلغی به عنوان تسویه حساب سالهای گذشته بدون ارایه مستندات قانونی قرائت و مقرر شد کلیه شرکت ها که از طرف پایانه بندر چنین ادعایی در یافت کرده اند جهت پیگیری به انجمن اطلاع دهند .