خبر عمومی

هشدار به خریداران خودروهای خارجی

تاریخ :
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از خریداران خودروهای خارجی خواست که خودرو مورد نظر خود را از شرکت های معتبر خریداری کنند و فریب فروش زیر قیمت خودرو به علت نداشتن گارانتی و دیگر مسائل را نخورند.
 

دنیای اقتصاد:روز گذشته سرهنگ محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درجمع خبرنگاران در حالی از کشف بیش از 100 خودروی مدل بالا قاچاق خبر داد،که این روزها برخی از فروشندگان خودروهای خارجی، خودروهای مذکور را به بهانه نداشتن گارانتی با قیمت نازل تری عرضه می‌کنند.

در همین راستا سرهنگ محمدیان ضمن هشدار به خریداران خودروهای خارجی نسبت به جعلی بودن برخی از مدارک خودروهای وارداتی عنوان کرد که کارآگاهان پلیس در بررسی‌های انجام شده دریافتند که افرادی با جعل مدارک یا ارائه مدارک سرقتی، اقدام به وارد کردن و شماره‌گذاری خودروهای مدل ‌بالا کرده‌اند.

وی افزود: ماموران با استفاده از فنون پلیسی، مدارک جعلی را کشف و بیش از 100 خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ محمدیان گفت: کارشناسان گمرک بر اساس نوع، مدل و پلاک برای خودروهای مکشوفه 20 میلیارد تومان جریمه در نظر گرفته‌اند.

رییس پلیس آگاهی تهران گفت: واردکننده اصلی خودروهای قاچاق یک نفر است، اما افراد دیگری در زمینه صدور مدارک جعلی یا سرقت مدارک با وی همکاری داشته‌اند.

سرهنگ محمدیان همچنین از مردم خواست خودروهای خود را از شرکت های معتبر خریداری کنند و فریب فروش زیر قیمت خودرو به علت نداشتن گارانتی و دیگر مسائل را نخورند.