اخبار انجمن

سر انجام کلاس فیاتا برگزار خواهد شد

تاریخ : 1396/10/18


سی یکمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته مورخ 17 دی ماه 96 با حضور حداکثر اعضا در محل انجمن برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی دومین دوره کارگاه فیاتا به میزبانی انجمن از اوایل بهمن ماه سال جاری در محل انجمن آغاز میشود .
در ادامه جلسه با توجه به سفر وزیر محترم راه و شهر سازی جناب آقای آخوندی در آخر همین هفته به هندوستان به جهت مذاکره در خصوص موضوعات توسعه ترانزیت کالای کشور افغانستان از مسیر ایران و با توجه به هماهنگی به عمل آمده آقای ابراهیم عطایی به نمایندگی از انجمن خراسان در هیات مذکور به کشورهندوستان عزیمت خواهد نمود .
همچنین با توجه به این که مقرر شده از سوی اتاق با همراهی تشکل ها و خیرین هنرستانی درمناطق زلزله زده سر پل ذهاب ساخته شود ف مقرر شد که برای کمک در این امر خیر و انسان دوستانه که باعث افزایش کارایی و ارتقای هنر در این مناطق میگردد هرکدام از اعضا با توجه به صلاح دید در این امر خیر مشارکت نمایند .
همچنین پیرو صورت جلسه ای که با ناظر گمرکات هرمز گان در مشهد مقدس تنظیم گردیده بود ، مقرر شد که دو نفر از کارشناسان به صورت بند به بند و دقیق مشکلات و پیشنهادات ارائه شده از سوی انجمن را بررسی نمایند و هر کدام که قابلیت اجرای آنی داشت بدون نقص انجام شود و الباقی مورد تحقیق قرار گیرد و در پایان نتیجه به انجمن خراسان کتبا اعلام شود .
در ادامه جلسه سایر مسائل جاری انجمن مورد بررسی قرار گرفت .