اخبار انجمن

آئین نامه کمیته ترانزیت استانی به تصویب رسید

تاریخ : 1396/10/25

آئین نامه کمیته ترانزیت استانی به تصویب رسید
سی و دومین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته مورخ 24 دی ماه 96 با حضور حدااکثر اعضادر محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی دومین جلسه کمیته ترانزیت استانی به دبیری انجمن برگزار شد و تمام موارد آئین نامه تنظیم شده توسط انجمن پس از بحث و بررسی مورد تایید قرار گرفت و به تصویب رسید.
در ابتدای جلسه با توجه به اینکه دبیر کمیته ترانزیت استانی رئیس هیات مدیره انجمن میباشد لذا مقرر شد تا دستورات جلسه در انجمن صنفی حمل ونقل بین المللی به طور کامل بررسی و کارشناسی شود و در نهایت با دلایل و پیشنهادات در این کمیته تصویب گردد .
در ادامه در خصوص نامه ای که از اتاق مشترک ایران و افغانستان به انجمن ارسال شده بود در خصوص مشکلات و مواردی که همچنان حل نشده در مرز دوغارون باقی مانده است و حتی با وجود حضور هیاتی برای بازدید ولی متاسفانه تعدادی از هزینه ها افزایش یافته و مقرر شد مشکلات توسط نماینده انجمن بررسی و به صورت کتبی اعلام شود .
همچنین با توجه به برنامه ای که برای کلاس آموزشی فیاتا اعلام شده است از آخر این هفته در روز های پنجشنبه ،جمعه ،شنبه ، به مدت سه هفته متوالی برگزار میگردد . زمان این کلاس ها از ساعت 8 - 12 و از ساعت 13 الی 19 در محل سالن اجتماعات انجمن برگزار میشود .