اخبار انجمن

پیگیری معافیات مالیات بر ارزش افزوده شرکتها همچنان ادامه دارد

تاریخ : 1396/11/24


سی و ششمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته مورخ 23 بهمن ماه سال 96 با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن در جلسه ای که در استانداری با حضور مدیران اداره امور مالیاتی استان برگزارشد رئیس هیات مدیره صراحتا از عدم اعمال معاقیت مالیات برارزش افزوده شرکت های حمل ونقل بین المللی از سوی اداره امور مالیاتی استان انتقاد کرد .
در ابتدای جلسه احمد زمانیان توضیحاتی در مورد جلسه ای در استانداری با حضور مدیران ارشد امور مالیاتی استان دادو بحث هایی که بر سر معافیت مالیات برارزش افزوده و مالیات بر عملکرد شده بود را ارائه داد و در نهایت در جلسه مذکور ، یعقوبی نژاد رئیس اداره امور مالیاتی مباحث مطروح را پذیرفت و دستور پیگیری و رسیدگی تا رفع شدن هرگونه شک ابهام از سوی ماموران مالیاتی را داد و در مورد مالیات عملکرد نیز مقرر کردند تا جلسه ای با اقای غلامرضا نژاد گذاشته شود و به این موضوع نیز رسیدگی شود .
در ادامه جلسه دعوت نامه ارسالی از ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران با موضوع راه های جلوگیری از قاچاق مواد مخدرو روان گردان ها در حوزه حمل ونقل جاده ای قرائت و مقررشد رئیس هیات مدیره انجمن به نمایندگی ار انجمن در این جلسه حضور یابد .
در ادامه مسائل جاری انجمن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .