اخبار انجمن

ادعای انجمن در معافیت مالیاتی شرکت های حمل ونقل بین المللی

تاریخ : 1396/12/22


چهلمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی در تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری در محل انجمن با حضور تمام اعضاء هیات مدیره و بازرسین برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن، شرکت های حمل ونقل بین المللی براساس مصوبه مورخ 24 اسفند ماه سال 95 که با امضای دکتر تقوی نژاد است معاف از پرداخت مالیات میباشند .
در ابتدای جلسه احمد زمانیان رئیس هیات مدیره انجمن به استناد نامه فوق نامه ای به ابراهیم بیگی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و درخواست اجرایی شدن معافیت مالیاتی شرکت های حمل ونقلی بر اساس مصوبه فوق را کرد و همچنین مقرر شد تا مصوبه معافیت از مالیات که سال 95 به تصویب رسیده است به شرکت های حمل ونقل بین المللی استان جهت ارائه به اداره امورمالیاتی بخشنامه گردد .
در ادامه با توجه به رایزنی ها با اتاق بازرگانی مبنی بر حضور نماینده صنف در هیات ها و کمیسیون ها ی اداره امور مالیاتی که در مورد پرونده های شرکت های حمل ونقل بین المللی می باشد مقرر شد تا جلسه ای با حضور مدیران مالی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان برگزار و نماینده گان صنف دراداره امور مالیاتی به شرکت ها معرفی شوند .
همچنین د رادامه جلسه بیانیه مشترک انجمن های صنفی حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی که توسط دبیر خانه مشترک انجمن ها در خصوص حمایت از وزیر محترم راه و شهر سازی تهیه و تنظیم شده بود قرائت شد .
د رادامه مسائل جاری انجمن مورد بررسی قرار گرفت .