اخبار انجمن

اعتماد دولتی ها به نظرات کارشناسی بخش خصوصی

تاریخ : 1397/01/29

دومین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی روز گذشته مورخ 28 فروردین 97 با حضور تمامی اعضا در محل انجمن برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی انجمن ، ناظر گمرکات هرمزگان و سازمان امور بنادر هرمزگان بدنبال حل مشکلات موجود در بندر شهید رجایی هستند. .

در ابتدای جلسه گزارشی از سفر هیات مدیره انجمن صنفی به بندر عباس با هدف پیگیری و حل مسائلی که چندی قبل با ناظر گمرکات هرمزگان در میان گذاشته بود بیان شد .طبق این گزارش در جلساتی که با ناظر گمرکات هرمزگان و رئیس امور بندری سازمان بنادر گذاشته شده بود اعضای هیات مدیره لیستی از مشکلاتی که شرکت های حمل ونقل بین المللی در این بندر روزانه مواجه هستند بیان و مقرر شد که تا جا ی که امکان دارد این مسائل و مشکلات مرتفع گردد و همچنین صورت جلسه ها این جلسات با ذکر موارد ، تهیه و برای این مسئولین ارسال گردیده است .

 در ادامه جلسه بخشنامه ای که از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با موضوع مقررات ابعاد و اوزان مجاز تردد وسایل نقلیه باری و مسافری در  راه های کشور قرائت شد و با توجه به اینکه این بخشنامه مشکلات عدیده ای ایجاد خواهد کرد مقرر شد که از سوی انجمن ، هم در کمیته لجستیک بیان شود و هم در این خصوص انجمن مکاتبه ونامه نگاری لازم با دفترامور ترانزیت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای داشته باشد  .

همچنین در ادامه جلسه تقویم آموزشی ارسال شده از سوی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در خصوص برگزاری دوره های آموزشی قرائت و مقرر شد پس از نهایی شدن اطلاع رسانی شود  .

در این جلسه با توجه به صحبت هایی که با دبیر انجمن کشتیرانی در خصوص پیگیری مصوبات جلسات مشترک با این انجمن شده بود مقرر شد تا از سوی دو انجمن مصوبات اجراشده یا اجرانشده بررسی شود تا در جلسه بعدی علل بسرانجام نرسیدن  آنها بررسی شود .

در پایان جلسه طبق مکاتباتی که با اداره کار صورت گرفته است مجمع عمومی عادی انجمن در تاریخ 22 اردیبهشت ماه برگزار میگردد .و بازرسین کاندید شده برای یکسال بر اساس رای گیری انتخاب میشوند .

در ادامه مسائل جاری انجمن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .