اخبار انجمن

زمان تکمیل گزارشات فصلی فرارسید

تاریخ : 1397/02/03


سومین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته مورخ 2 اردیبهشت ماه سال 97 با حضور تمامی اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن با توجه به اهمیت آموزش طریقه تکمیل گزارشات فصلی اداره امور مالیاتی از سوی شرکت های حمل ونقل بین المللی کلاسی آموزشی در آخر هفته جاری برگزار میگردد .
در ابتدای جلسه با توجه به کمبود زمان ممکن برای تکمیل گزارشات فصلی مقرر شد که مهندس قریب روز جمعه در محل انجمن حاضر و کلاسی آموزشی برای مدیران مالی متقاضی برگزار نماید .
در ادامه جلسه با توجه به معرفی نماینده ای از سوی انجمن درکمیته لجستیک و حمل ونقل وزارت راه و شهر سازی ،با توجه به دعوت نامه وصولی از سوی وزارت راه و شهر سازی مبنی بر برگزاری پنجمین جلسه کارگروه لجستیک مقرر شد رئیس هیات مدیره انجمن به نمایندی در این کارگروه که هفته آینده برگزار میگردد شرکت نمایند و نقطه نظرات خود را در جهت تسهیل و روان سازی ترانزیت ارائه نمایند . .
همچنین در این جلسه پیرو پیگیری های مستمر انجمن مبنی بر چگونگی تامین ارز رانندگان ایرانی با توجه به یکسان سازی نرخ ارز نامه ای از سوی دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قرائت و مقرر شد که رئیس هیات مدیره در جلسه ای با حصور مدیران دولتی استان و مدیران ارشد بخش خصوصی برگزار میگردد شرکت و میزان ارز های مورد نیاز در هر صنف را برآورد نمایند .
در ادامه مسائل مالی و جاری انجمن نیزمورد بررسی قرار گرفت .