اخبار انجمن

بررسی سوابق متقاضیان شرکت در آزمون تاسیس شرکت آغاز شد

تاریخ : 1397/04/05

دهمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی روز یکشنبه مورخ 5 تیر ماه 97 با حضور تمامی اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی هفته آینده سوابق متقاضیان شرکت در ازمون تاسیس شرکت های حمل ونقل بین المللی توسط انجمن مورد بررسی قرار میگیرد.
در ابتدای جلسه نامه ای که از سوی سازمان راهداری در خصوص ارسال نمونه قراردادهای فی مابین راننده و شرکت و شرکت با راننده قرائت و مقرر شد تا در اولین فرصت قرارداد مورد نظر تهیه و ارسال گردد .
در ادامه جلسه نامهمربوط به نمایندگی کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی فراسوبار در خصوص اعلام اشکلات و ایرادات موجود در تعرفه اعلام شده از سوی انجمن کشتیرانی قرائت و مقرر شد تا انجمن خراسان نیز پیگیری های لازم را انجام دهد .
همچنین در این جلسه حمید رضا دشتی عضو هیات مدیره انجمن که به نمایندگی از انجمن در اجلاس حمل ونقلی فی مابین ایران و قزاقستان حضور داشت گزارش خود را ارائه نمود ،طبق این گزارش در این اجلاس که برای دوروز متوالی در محل سازمان راهداری ایران برگزار شده بود تعدادی از موارد تفاهم نامه بین دو کشور بررسی شد و مقرر شد تا موارد دیگر این تفاهم نامه در جلسه ای دیگر بررسی شود .