اخبار انجمن

نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن در سال 98 برگزار شد

تاریخ : 1398/01/26


نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن در سال 98 با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین به تاریخ 25 فروردین ماه سال جاری در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی در اولین جلسه هیئت مدیره احمد زمانیان یزدی ضمن تبریک سال نو گفت: امیدواریم در سال 98 شاهد رونق اقتصادی در حوزه حمل ونقل باشیم وبا پیگیری های مجدانه بتوانیم مشکلات شرکت های حمل ونقل بین المللی بیش از پیش حل کنیم .
در ابتدای جلسه پیرو رونوشت وزارت خارجه شمال شرق کشور در رابطه باپیگیری موضوع اعمال عمل متقابل درخصوص در ج 5 پلاک در ویزای رانندگان ایرانی از سوی طرف افغانی که جهت ملاحظه و اطلاع ارسال شده بود قرائت شد .
د رادامه جلسه نامه مربوط به آمار فعالیت شرکت های حمل ونقل بین المللی با دایره کارنه تیر اتاق بازرگانی در سال 97 نیز قرائت شد .
همچنین در ادامه جلسه نامه ارسالی از دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور دررابطه با گزارش هایی مربوط به چالشهای تردد رانندگان ایرانی در دیگر کشور ها قرائت و مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع این مسئله توسط هیئت مدیره پیگیری و با برگزاری جلسات میزگرد چالشهای مطرح شده بررسی شود و پیشنهادات انجمن خراسان برای حل این معضلات ارسال شود .
در ادامه جلسه نامه ارسالی از وزارت خارجه شمال شرق کشور مبنی بر پیگیری مشکل اذحام و تردد ناوگان ایرانی در مرز ردوغارون که توسط سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات پیگیری شده بود قرائت شد و مقرر شد تا این مسئله از سوی انجمن خراسان بررسی شود تا مشکلات در این مرز مرتفع گردد .
همچنین در ادامه جلسه نامه ارسالی از سوی شرکت ستاره یاران زمین در رابطه مشکلات موجود در ترانزیت و حمل ونقل بین المللی که در چند بند تنظیم شده بود قرائت و مقرر شد توسط کمیته های انجمن مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت توسط هیئت مدیره انجمن پیگیری شود .
در ادامه مسائل حقوقی و مالی انجمن مورد بررسی قرارگرفت و زمان مجمع عمومی عادی انجمن تعیین گردید که در روز های آتی اعلام خواهد شد .
همچنین در این جلسه مقرر شد تا به منظور جمع اوری کمک های انسان دوستان به هموطنانمان در لرستان شماره حسابی از سوی دو تن از اعضای انجمن معرفی شود تا در نهایت این کمک ها به هلال احمر استان لرستان ارسال شود .