اخبار انجمن

شورای عالی ترابری حذف هزینه کالای آتش زا را مصوب کرد

تاریخ : 1398/03/28


نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی روز گذشته به تاریخ 27 خرداد ماه 98 با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن در211 امین جلسه شورای عالی ترابری با حضور نماینده ارگان ها و نماینده انجمن خراسان موضوع عدم دریافت هزینه از کالاهای ناریه مصوب گردید و مقرر شد بعد از تصویب نهایی در هیئت دولت اجرایی شود .
در ابتدای جلسه احمد زمانیان یزدی انتصاب مجدد جناب آقای شافعی به صمت ریاست اتاق بازرگانی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این موقعیت مناسب برای فعالان اقتصادی میتواند زمینه ای برای حل مشکلات بخش خصوصی شود .
د ر ادامه جلسه نامه ارسالی از سوی سازمان راهداری مبنی بر سامانه بار فرابران و لزوم ثبت نامه شرکت های حمل ونقل تا حل تمامی ایراد های احتمالی این سامانه قرائت و مقرر شد باتوجه به جلسه ای آموزشی چندی پیش در رابطه با این سامانه در محل انجمن و وجود مشکلاتی مهم و اساسی در ساز و کار این سامانه، فعلااین نامه به شرکتها جهت ثبت نام بخشنامه شود تا ایرادات این سامانه مشخص و ایرادات آن به سازمان برای حل منتقل شود .
همچنین درادامه جلسه نامه ارسالی از دفتر ترانزیت سازمان راهداری مبنی بر حضور نماینده انجمن در اجلاس همکاری های جاده ای بین ایران و قرقیزستان قرائت و مقرر شد احدی از اعضای هیئت مدیره در این جلسه حاضر شوند .
د رادامه مسائل مربوط به همایش ملی ترانزیت مورد بحث و بررسی قرار گرفت .