اخبار انجمن

حل معضل همیشگی دوغارون در دستور کار انجمن

تاریخ : 1398/11/14


سی وششمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین به تاریخ 13 بهمن ماه 98 در محل انجمن برگزار شد.
به گزراش روابط عمومی در پی بروز مشکلات تکراری و همیشگی در مرز دوغارون و عدم روان سازی مناسب در ترانزیت، انجمن خراسان در حال تهیه گزارشی جامع از دوغارون جهت حل همیشگی معضل دوغارون است که متعاقبا گزارشی کامل ارائه خواهد گردید .
درادامه احمد زمانیان یزدی گزارشی کامل از جلسه با مسئولین امور مالیاتی استان در محل اداره مالیات بیان نمود که در روز های آتی نتایج جلسه به سمع و نظر اعضا خواهد رسید .
در ادامه نامه ارسالی از وزارت خارجه در خصوص اعلام طرف افغانی مبنی بر ممانعت از پذیرش کامیون های ورودی حامل بار بیش از حد استاندارد (اضافه بار)از مرز دوغارون قرائت و مقرر شد جهت اطلاع شرکت ها بخشنامه شود .
همچنین در ادامه نامه ارسالی از ستاد نظارت گمرکات استان خراسان رضوی مبنی بر برگزاری پنجمین نشست مشترک با شرکت های حمل ونقل بین المللی در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه 98 راس ساعت نه صبح قرائت و مقرر شد به کلیه شرکت ها جهت حضور در این جلسه بخشنامه شود .
در ادامه نامه ارسالی از رئیس مرکز تدوین مقررات ،مدیرت بحران و پدافند غیر عامل به منظور تشکر و قدردانی از برگزاری همایشی شایسته قرائت شد .
در آخر مسائل مربوط به انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .