اخبار انجمن

وعده ما؛هشتم تیرماه اتاق بازرگانی

تاریخ : 1399/03/08


ششمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی روز گذشته به تاریخ 7 خرداد ماه سال جاری با حضور تمام اعضای هیئت مدیره درمحل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن بیست و نهمین مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن و یازدهمین دوره انتخابات هیئت مدیره در تاریخ 8 تیر ماه 99 در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد .
د رابتدای جلسه احمد زمانیان رئیس هیئت مدیره توضیحاتی مبنی بر برگزاری مجمع عمومی عادی با توجه به پروتکل های بهداشتی و تعویق افتادن زمان آن اعلام نمود و مقرر شد مقدمات برگزاری مجمع در 8 تیر ماه فراهم شود .
درادامه نامه ارسالی از نمایندگی وزارت خارجه مبنی بر درخواست جمعی از رانندگان مربوط به حل معضل ترانزیت از خاک ترکمنستان و موضوع ترانشیپمنت و جواب نمایندگی وزارت خارجه مبنی بر موقتی بودن عملیات ترانشیپمنت در مرز به اطلاع اعضای هیئت مدیره رسید .
همچنین نامه ارسالی از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خرااسن رضوی مبنی بر پرداخت حقوق قانونی رانندگان متوقف در پایانه مرزی میرجاوه بر اساس قوانین و دستور العمل های جاری حمل ونقل بین المللی و پیگیری این شکایت از کانال کمیته داوری و حل اختلاف انجمن در اسرع وقت قرائت و مقرر شد آن انجمن با شرکت های کریری و فورواردری این موضوع را بررسی و نتیجه را به اداره کل راهداری جهت اقدامات بعدی ارسال نمایند .
در پایان نامه ارسالی از دبیر خانه شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی مبنی بر اعلام قوانین و مقررات مخل کسب و کار و رفتار های سلیقه ای و ابهام آمیز سازمان های دولتی در استان که باعث مشکلات عدیده ای برای فعالان بخش خصوصی گردیده است و پوشش استانی و ملی این مشکلات از طریق دبیر خانه گفت گو ی دولت و بخش خصوصی و در نهایت طرح در شواری گفتگو قرائت و مقرر شد موارد مخل کسب و کار شرکت های حمل ونقل در اسرع وقت تهیه و به دبیر خانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ارسال گردد .