اخبار انجمن

نماینده انجمن در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون معرفی شد

تاریخ : 1396/07/24

بیست و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته با حضور حداکثر اعضای هیات مدیره برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی اعضای هیات مدیره نماینده مستقر در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون را انتخاب و طی نامه ای معرفی کردند .

در ابتدا نامه ای در خصوص اعمال معافیت مالیات بر ارزش افزوده شرکت های حمل ونقل بین المللی توسط اداره کل امور مالیاتی استان برای حمل کالاهای دارای راهنامه بین المللی و اظهار نامه و یا پروانه گمرکی و یا سایر اسناد مثبت مبین خروج کالا از کشور که توسط غلامحسین شافعی رئیس اتاق و دبیر شورای گفت و گوی استان به استاندار خراسان رضوی نوشته شده است ، قرائت و مقرر گردید با جدیت هرچه تمام تر این موضوع پیگیری شود .

در ادامه نامه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در مورد اسامی شرکت های کشتیرانی و نمایندگی متناظر ایشان که نسبت به اخذ مجوز منطقه ویژه اقدام و هزینه موصوف را دریافت نمی نمایند قرائت و مقرر گردید به شرکت ها ارسال گردد.

همچنین در ادامه جلسه نامه شورای عالی ترابری کشور که در تاریخ 12 مهر ماه 96 برگزار گردیده قرائت و صورت جلسه ان جهت اطلاع به انجمن ارسال گردیده است .

در این جلسه اعضای هیات مدیره با بررسی و گزینش ، شعیب سیفی را به عنوان نماینده انجمن در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون انتخاب و معرفی کرده اند تا از این پس نماینده انجمن صنفی حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی در منطقه ویژه جهت پیگیری مسائل مستقرر گردد .

در ادامه مسائل جاری انجمن مورد بررسی قرار گرفت .