اخبار انجمن

در خواست تشکیل کمیسیون فرعی قبل ازکمیسیون ماده ۱۰

تاریخ : 1400/03/10

نهمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی روزگذشته به تاریخ ۹ خرداد ماه ۱۴۰۰با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و یکی از بازرسین درمحل انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در جلسه با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجمن کلیه مشکلات موجود و پیشنهادات را مطرح نمود.

در ابتدای جلسه احمد زمانیان یزدی گزارش کاملی ازجلسه با مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مطرح کرد و گفت :ابتدا ضمن بیان توضیحاتی در خصوص جایگاه انجمن خراسان به سه مورد که در حال حاضر در الویت برای حل و فصل می باشد تاکید گردید از جمله اینکه قبل از برگزاری کمیسیون ماده ۱۰، لازم و ضروریست کمیسیون فرعی تشکیل شود تا شرکت دفاعیاتش را مطرح کند و سپس در صورت لزوم به کمیسیون ماده ۱۰ ارجاع شود، همچنین زمانیان اظهار داشت:انتظار ما این است در موضوع رانندگان تحت پوشش شرکت حمل و نقل بین المللی طبق آئین نامه تاسیس برخورد شود و هیچ انجمن دیگری در اختلاف رانندگان و شرکتها حق مداخله سلیقه ای ندارند و در آخر سایر مشکلات جهت درج در صورت جلسه مطرح گردید.

همچنین در ادامه محمود امتی در خصوص جلسه باگمرک در خصوص افزایش بی رویه هزینه انبار های عمومی گزارشی ارائه داد، بر طبق این گزارش مقرر شد فعلا تا شهریور ماه افزایش هزینه ای صورت نگیرد.

در پایان مسائل جاری انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت