اخبار انجمن

6 روزمانده تا مجمع

تاریخ : 1400/07/19


بیست و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی روز گذشته به تاریخ 18 مهر ماه 1400 با حضور تمامی اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن، مجمع عمومی عادی انجمن پس از 17 ماه تعلیق بالاخره در یکشنبه آینده برگزار خواهد شد ،حضور به موقع مدیران محترم شرکتها جهت برگزاری بیست ونهمین مجمع عمومی، باعث انسجام و اقتدار صنفی خواهد شد. وعده دیدارما 25 مهر ماه در محل سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی مشهد راس ساعت 10 می باشد .
در ابتدای جلسه احمد زمانیان یزدی ضمن انتقاد ازمسئولین بخش دولتی استانی در سفراستاندار به هرات توضیح داد: متاسفانه در تمامی جلسات مربوط به مرکز که مربوط به مراودات حمل و نقلی با کشورهای همسایه ازجمله افغانستان می باشد انجمن حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی به عنوان نماینده بزرگترین صنف حمل ونقل بین المللی در شرق کشور مورد مشورت قرار می گیرد. سالهاست این انجمن با تحقیقات و پژوهش های متعدد درصدد رفع مشکلات پایانه مرزی دوغارون برآمده و با پیگیری های مستمر موفق به حل قسمت عمده ای از این معضلات گردیده است.همچنین هم اکنون نیز مجدانه پیگیر اجرای سیستم نوبت دهی هوشمند دراین پایانه می باشد و برنامه ریزی های فاز اول آن را نیز به اتمام رسانده است. شایسته است بخش دولتی، بخش خصوصی را کنار خود ببیند تا با همکاری هرچه سریعتر مشکلات این مرز و این فعالین مرتفع گردد.
در ادامه نامه ارسالی از فرمانداری تایباد مبنی بر ارسال گزارش این انجمن از روند انجام سیستم نوبت دهی قرائت و عنوان شد تمامی فعالیت ها جهت اجرای برنامه ریزی شده و مطالعات فنی سیستم نوبت دهی در حال انجام است در ضمن درخواست این انجمن جهت جلسه حضوری با فرماندار و مشخص نمودن فضای مورد نیاز نیز طی نامه ای ارسال گردید .
در پایان مسائل مربوط به برگزاری مجمع عمومی عادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.