اخبار انجمن

اولین جلسه رسمی بعد از مجمع برگزار شد

تاریخ : 1400/08/10

بیست و نهمین جلسه هیئت مدیره در سال 1400 و اولین جلسه رسمی هیئت مدیره منتخب در مجمع عمومی عادی انجمن با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن، بر طبق توافق صورت گرفته بین اعضای هیئت مدیره احمد زمانیان یزدی رئیس هیئت مدیره ، محمود امتی نایب رئیس هیئت مدیره و سید قاسم حسینی مسئولیت خزانه داری را در این دوره از هیئت مدیره برعهده گرفت. در این جلسه احمد زمانیان ضمن تشکر از حضورکلیه اعضا در برگزاری حداکثری مجمع، برای اعضای هیئت مدیره و بازرسین آرزوی موفقیت وسربلندی در وظایف خطیری که برعهده گرفتند را کرد.
درابتدای جلسه، نامه ارسالی از وزرات خارجه مبنی بر گزارش فعالیت های بین المللی ترکمنستان از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد قرائت و مقرر شد به کلیه شرکت ها ارسال و در سایت انجمن قسمت مقالات بارگزاری شود .
در ادامه نامه ارسالی از سازمان راهداری حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در خصوص توافق نامه فی ما بین انجمن های حمل و نقل خراسان و سیستان و بلوچستان و مرزبانی میلک که درخواست تمدید آن از سوی مرزبانی ارسال شده است قرائت و مقررشد تمدید این توافق نامه متناسب با عملکرد مرزبانی و همکاری در تسریع بیشتر ناوگان افغانی متوقف شده باشد و به درخواست سازمان سیستان و بلوچستان این توافق نامه پس از تائید در استانداری سیستان و بلوچستان با حضور نماینده انجمن به امضا برسد.
درادامه مسائل مربوط به امور مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
همچنین دراین جلسه مقرر شد هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی در خواستی جهت ملاقات با استاندار استان خراسان رضوی ارسال نمایند تا در جلسه ای حضوری نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت ارتقای سطح کیفی حمل ونقل بین المللی در استان خراسان را که قطب ترانزیت در کشور است بیان کنند.