اخبار انجمن

نوبت دهی هوشمند فارغ از پیچ و خم اداری در استانداری تصویب شد

تاریخ : 1400/08/24

نوبت دهی هوشمند فارغ از پیچ و خم اداری در استانداری تصویب شد

سی و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی به تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، بحث نوبت دهی هوشمند نهایتا پس از پیچ و خم های اداری و موضع گیری های متفاوت، در کمیته ترانزیت استانداری به تصویب اعضا رسید و مقرر شد هفته ی آینده جلسه ای در محل مرز دوغارون جهت هماهنگی های لازم برگزار شود.

در ابتدای جلسه نامه ارسالی از دفتر ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده ای با موضوع معرفی تعدادی شرکت نمونه جهت تقدیر در هفته حمل و نقل مقرر شد کار گروهی متشکل از اعضای محترم تشکیل و شرکتهای نمونه به سازمان معرفی شوند .

در ادامه نامه مربوط به درخواست اتاق مشترک ایران و افغانستان مبنی بر عضویت اعضا در آن قرائت و مقرر شد بخشنامه شود تا در صورت تمایل عضو شوند.

همچنین در ادامه محمود امتی گزارشی از سفر به دوغارون و جلسات متعدد با مسئولین منطقه ویژه ،فرمانداری و پایانه مرزی ارائه داد.

در ادامه هیئت مدیره میزبان حضور دبیر کل انجمن کشتیرانی به همراه مسئول طرح بیمه تضمین کانتینر بود و پس ارائه توضیحات مربوط به طرح تضمین کانتینر ابتدا مقرر شد جلسه ای با حضور کلیه شرکتها جهت آموزش این طرح برگزار شود و ثانیا اعضای هیئت مدیر اعتراض خود نسبت به اقدام اخیر انجمن کشتیرانی و تبعات آن در شرایط تحریم که باعث از دست دادن ترانزیت میگردد اعلام نمودند و در ادامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.