اخبار انجمن

هفته ی سوت و کور حمل و نقل مبارک

تاریخ : 1400/09/29

سی و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۰ همزمان با هفته حمل و نقل با حضور تمام اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ،اعضای هیئت مدیره ضمن تبریک هفته حمل و نقل و رانندگان خدمت کلیه فعالان حوزه حمل و نقل شایسته و به جا دانستند از تعامل برخی دستگاه های دولتی با بخش خصوصی در یکسال اخیر از جمله معاونت محترم مرکز تدوین مقررات وزارت راه و شهر سازی ، همکاران محترم گمرکات استان خراسان رضوی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر سازمان های مربوطه تشکر کنند و ابراز امیدواری کردند با به راه افتادن چرخه اقتصاد و پایان یافتن ویروس منحوس کرونا در سالهای آتی هفته حمل و نقل پرشوری تری را رقم بزنند.

در ادامه یادداشت سفارت کشورمان در عشق آباد در خصوص توافقات روسای جمهور کشورمان و ترکمنستان مبنی بر ورود کامیون های ایرانی به ترکمنستان قرائت شد و به سمع و نظر اعضای هیئت مدیره رسید.

همچنین در ادامه جلسه نامه ی شرکت ها در خصوص اعتراض به نحوه صدور مجوز برای کامیون های افغانی قرائت و مقرر شد با توجه به مشکلات ایجاد شده پیرو این موضوع در جلسه کمیسیون مطرح و مجدد با ارسال نامه ای پیگیری شود .

در ادامه با توجه به در خواست انجمن از انجمن کشتیرانی مبنی بر جلسه ای مشترک در بندر عباس مقرر شد با هماهنگی در اسرع وقت جلسه در بندر برگزار شود.

در پایان مسائل جاری انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.