اخبار انجمن

راه اندازی سامانه جامع حمل نقل موکول به نظر انجمن ها شد

تاریخ : 1400/11/04


چهلمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 3 بهمن ماه 1400 با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن، طبق صورت جلسه سومین کمیته راهبردی حمل ونقل بین المللی که چندی پیش در تهران برگزار شد در رابطه با بهره برداری از سامانه جامع حمل ونقل بین المللی مقرر گردید پس از دوره آموزشی نظرات عملکردی، مصداقی و توضیحی انجمن های صنفی نهایت تا تاریخ 4 بهمن ماه به دفتر ترانزیت ارسال گردد.
درادامه ،صورت جلسه سومین کمیته راهبردی حمل ونقل بین المللی در راستای لزوم ساماندهی نماینده های مرزی شرکت های حمل ونقل بین المللی، مقرر گردید انجمن های صنفی بررسی و پیشنهادات خود نهایت تا 6 بهمن ماه ارسال نمایند.
همچنین در ادامه سید قاسم حسینی و حمیدرضا دشتی گزارش کاملی از همایش ملی لجستیک که در بندر چابهار با حضور مسئولین کشوری برگزار شده بود ارائه نمودند و مقرر شد با پیگیری انجمن در کارگروه های تشکیل شده، انجمن نیز حضور یافته و اعلام نظر نماید.
در ادامه هیئت مدیره در خصوص مشکلات پایانه مرزی میلک و راهکار حل و فصل آن به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت و مقرر شد بزودی عازم نیمروز شوند.
در پایان مسائل جاری انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .