اخبار انجمن

بررسی سوابق اجرائی متقاضیان آزمون

تاریخ : 1400/11/11

چهل و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 10 بهمن ماه 1400 با حضور حداکثر اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن، بررسی سوابق اجرائی متقاضیان ثبت نام در آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی توسط انجمن ، از چهارشنبه 13 بهمن ماه آغاز میشود .لازم به ذکر است بررسی تائید سوابق اجرائی متقاضیان طبق قانون تاسیس شرکت های حمل ونقل بین المللی بر عهده انجمن است.
در ادامه با توجه به بخشنامه سازمان مبنی بر تمدید ناوگان افغانی ورود موقت مقرر شد، کلیه شرکت های دارای ناوگان ورود موقت افغانی درخواست خود جهت تمدید و ورود جدید را نهایت تا 27 بهمن ماه به انجمن ارسال نمایند.
در ادامه نامه ارسالی از وزارت سمت مبنی بر استفاده از ظرفیت انجمن حمل و نقل بین المللی استان خراسان رضوی در جلسات کارشناسی مربوط به کمیته پایش قرائت و مقرر شد نماینده انجمن، جهت شرکت در جلسات به سازمان مربوط معرفی گردد .
در پایان احمد زمانیان یزدی در خصوص جلسه ساماندهی مرز دوغارون که در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان برگزار شده بود در خصوص نوبت دهی هوشمند بحث و تبادل نظر گردیده بود، گزارش کاملی ارائه نمود.
در ادامه مسائل جاری انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.