اخبار انجمن

اولین جلسه مشترک با ناظر گمرکات استان

تاریخ : 1401/02/12

پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی روز گذشته به تاریخ 11 اردیبهشت ماه 1401 با حضور حداکثر اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی انجمن در خواست اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز که هفته گذشته از طرف انجمن مطرح گردید در دستور جلسه کارگروه روان سازی ترانزیت قرار گرفت .
در ابتدای جلسه نامه ارسالی از گمرک در خصوص برگزاری نشست مشترک با هیئت مدیره انجمن مبنی بر نرخ خدمات شرکت انبار های عمومی گمرکات استان خراسان رضوی برای پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه قرائت و مقررگردید که حداکثر اعضا حضور یایند.
در ادامه نامه ارسالی از وزارت راه و شهر سازی مبنی بر دعوت از نماینده انجمن جهت حضور در کارگروه روان سازی و توسعه ترانزیت به تاریخ یکشنبه 18 اردیبهشت ماه قرائت و مقرر شد با توجه به اینکه اعتراض انجمن به قانون قاچاق کالا در دستور جلسه قرار گرفته، احمد زمانیان رئیس هیئت مدیره به منظور بیان نقطه نظرات در جلسه حاضر شود.
همچنین در ادامه در خواست کمیته حل اختلاف و داوری انجمن در مورد افزایش تعرفه داوری پس از چند جلسه بررسی و اصلاح به تصویب هیئت مدیره رسید.
در ادامه نامه ارسالی از سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر دعوت به حضور در همایش معرفی پتانسیل ها و آخرین وضعیت توسعه ای بندر چابهاردر هندوستان به میزبانی شرکت IPGL نیز به سمع و نظر هیئت مدیره رسید.
در انتها مسائل جاری انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.