اخبار انجمن

تشکیل کمیته ترانزیت وحمل ونقل استان به دبیری انجمن

تاریخ : 1396/08/15


بیست و هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن شب گذشته مورخ 14 آبان ماه سال 96 با حضور تمامی اعضا و بازرسین در محل انجمن برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی ، کمیته ترانزیت و حمل و نقل بین المللی با حضور تمامی مدیران کل سازمان های دخیل در امر ترانزیت به زودی به صورت جلسات ماهیانه در دفتر مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خصوص بررسی مشکلات روز ترانزیت برگزار خواهد شد .
در ابتدای جلسه نامه معاونت امور فرهنگی و اقتصادی استانداری در خصوص مصوبات تصویب شده در جلسه کمیته ترانزیت قرائت و مقرر شد رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی به عنوان دبیر کمیته ترانزیت و حمل ونقل استان چهار چوب دستور العمل نحوه فعالیت این کمیته را ظرف یک ماه تهیه و در جلسه بعدی ارائه نماید .
همچنین در ادامه نیز در این کمیته مقرر گردیده دبیر کمیته موضوعات را بررسی و پس از کارشناسی در جلسات هیات مدیره انجمن به صورت دستور جلسه کمیته ترانزیت تهیه و پس از تایید رئیس کمیته به صورت مستمر جلسات را هر ماه برگزار نماید .
در ادامه جلسه کمیته مذکور نیز موضوعات از جمله مربوط به افزایش نیروی اداره گذرنامه پایانه مرزی دوغارون ،ملاقات مرزی با طرف افغانی برای پذیرش کامیون بیشتر نیز مصوب گردیده است و همچنین دبیر خانه کمیته مذکور در انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان میباشد .
همچنین تاییدیه اداره کار در خصوص تصویب اصلاح ماده 38 اساسنامه انجمن و افزایش ورودیه انجمن که در جلسه مجمع تصویب شد به انجمن ارسال و قرائت گردید .
در آخر نیز نامه مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی در خصوص شرکت در نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته در هفته حمل ونقل قرائت و مقرر گردید با هماهنگی با انجمن های دیگر انجمن صنفی در این نمایشگاه شرکت نماید .